2010. szeptember 21., kedd

Manila blog

itt most dél van, lassan készülök. otthon reggel hat, a fanatikusok kelnek.
3 emberem hiányzik, próbálunk túlélni. nincs szünet, gép előtt kaja, vagy szendó.
tegnap reggeli után megjött a csomagunk. benne géppel, monitorral stb. a doboz úgy nézett ki, mintha fociztak volna vele, de semmi baj, minden ép és rendben. egyből kipakolás.
utána meló, nyomattuk 1000-el.
képzeljétek ettem sült levelet majonézzel. valaminek a levele, szőlő, mittomén. fűszeres és finom, nagyon finom. ágiékat gondoltam megviccelem és előadom, hogy békabőr. :)
egyre értem haza hajnalban, ágikám várt, jól esett.
ma reggel egyből megszereltem a Moto telómat és írtam egy zenét:


fogadjátok tőlem, szeretettel. első beat innen a messzi Manilából. hiányoztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése