2010. szeptember 17., péntek

Manila. 10. nap

Ma találtunk mosodát, ami a hotel ár tizede. Holnapra kész is vannak.
Reggel néztünk 3 lakást. A kettes versenyző jó lett volna, de nem lehet bent, csak a teraszon főzni (?). Egyszerű gyerek vagyok, de nem értettem. Hármaska is kúl, de a szomszéd kb. úgy hallgatta az új Eminem albumot, keverve a rosszabb fajta Black Eyed Peas számokkal, hogy egy klub előtt éreztem magam. Nincs csendháborítás, szal nem lesz jó. Én is nyomatom a zenét, na azt szorozzátok meg egy tízessel.
Ma sok meló volt. bent voltam 14 órát. Oké sok, de így éreztem teljesnek a dolgot.
Ebédre olasz cucc. Laza volt (és nagyon tetszett), hogy amíg vártuk a sorunkat, jött az arc és kínált fokhagymás kenyérrel. Míg vársz, addig is kis előétel. Sok magyar kollégával, barátommal vettem ma fel a kapcsolatot, mert a folyamataink közösek és nagyon király volt, hogy megoldottunk együtt ügyeket.
Ma beszéltem a magyar kollégákkal, az uccsó csapatommal és nagyon jó volt, nagyon élveztem és jó volt újra nevetni, velük lenni.
Ma volt vihar, esett, de nem volt para.
Egyik kollégám ma lett 27 éves, szal rendelt annyi kaját, ami 45 embernek elég lett volna. Ja, és lehet fagyi tortát rendelni. Kihozták 20 perc alatt és semmi olvadás, deformáció. Itt a mekiből is lehet rendelni, illetve mindenhonnan. Ha este kedved támad fánkhoz, teló és 0-24 rendelés. Minden kisbolt éjjel-nappali, szal itt vágják a kiszolgálást.
Josh alszik, jól megy neki a zongora, Ági szerint nagyon jó érzéke van hozzá.
Ja, igen kollégák eltervezték, hogy fogok enni ilyet. (kis kacsaembriós tojás téma) Mondtam, soha. Sajnos semmivel nem tudtam őket riogatni, mert a hagymás-vértől a disznófejig, a pacalig mindent esznek. Koppantam. :)
Jó hétvégét nektek!

1 megjegyzés:

  1. Kacsaembriós tojás????? Elég rosszul hangzik.. Ha konkrétan tényleg egy embrió van a kacsatojában.. Jézusom, milyen lelkiviláguk lehet, hogy meg bírják enni??

    VálaszTörlés