2010. szeptember 28., kedd

Halo Halo


tegnap este életem egyik legfurább desszertjét ettem. kínai cucc, magyarul azt jelenti mix, keverék. jég, rajta tej, tejszín, fagyi és gyümölcsök. össze kell törni, keverni és betolni. ok a madártej féle, de szilárdabb darab, meg a zselé, meg mittom én milyen gyümölcsök, de ami nagyon fura volt a fehér bab és csicseri-borsó. próbáltam enni. nem rossz, hanem csak más.......... mint az ecetes gulyásleves egy másik helyen, vagy a magyar kolbászos (a jóféle debreceni) pizza.

tegnap ágiék lakást néztek, lehet meg van a lakhelyünk.................. köszi mindenkinek a támogatást.....
ma josh megy táncolni, remélem jó lesz és tud tanulni.
beszéltem nagyimmal tegnap és öcsémmel. újra és újra rájövök, hogy a család milyen fontos. jó volt mesélni nagyimnak, aki végig nevette a dumámat olyan boldog volt. (papám végig horkolt a háttérben. már megteheti, csak a pihi annyi év meló után)
taxis vitt melóba. 70 peso volt. adtam egy százast, ad egy húszast. várom a tízest, mert ugye a Madách gimiben jó volt a matek. mondja: sorry nincs aprója, mondom nem érdekel, ezt nem veszem be............
tegnap meló, aztán este itthon egy jó beszélgetés a családdal.............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése