2010. szeptember 16., csütörtök

Manila. 9. nap

Most éjfél van. Otthon mentek haza melóból, vacsi stb.
Itt lassan fellövik a pizsit.
Ma elvittek minket megnézni a környéket, ahol a lakásokat kinézték nekünk. Szép volt, aztán autópálya, irány a suli, ahova szeretnénk Josht beíratni. Még nem válaszoltak az emailre, de semmi para, várunk még. Beleírtam, hogy Josh ping-pongozott régen, hátha kell nekik egy jó sportoló a versenyekhez :) Node azt is, hogy Josh jól tanul, jók voltak az eredményei.
Láttunk kórházat, bevásárló helyet, templomot. Jó a környék, de a cityket nyomornegyedek övezik. Óriási a szegénység, de mindenki próbál túlélni.
Ma töltöttem ki a regisztrációs papírokat és kellett az ujjlenyomatom. Vártam, de CSI, sem NCIS nem jött.
Ebédre vietnami levest ettem. Jó volt, könnyű és olcsó.
Vacsi melóban.Rendeltünk rizst meg sertés cuccot, hozzá salsa. Normál áron. 94*5 forint volt az ára. 2 energiaitaluk van a boltban: sting és cobra. Stinget választottam, mert jó zenéket nyomat :)
Holnap reggel nézzük a kecókat, remélem találunk jót.
Hja. Ha már Ági zongorázik, képzeljétek, elkezdte Josht tanítani. Reggel a kiscsávó nyomatja a dolemifászólátidót. Mondom: váóóóóóóóóóóó.
Ági szerint Josh jól nyomatja az angolt, tudott helyes válaszolni 2 arc kérdéseire, akik körbevittek minket. Büszke vagyok a családomra.
Na. Mára ennyi. Béke nektek

1 megjegyzés:

  1. Jo lesz, biztosan szep szallasotok lesz, drukkolok nagyon!!! Es remelem, nagyon jo lesz a munkahely is. Jo olvasni Teged, szeretem nagyon!!! Isten aldjon benneteket, Aginak is sok puszi
    Laszlo / Palmai Magdi

    VálaszTörlés