2010. szeptember 13., hétfő

Manila. 6. nap

Első nap a munkában.
Dolgozni nem tudtam, mert nem voltak még rendszer hozzáféréseim. Holnap reggelre. Így is volt sok dolog. Ismerkedni az új főnökökkel (igen 2 lesz, egyik Szingapúrban) illetve sok duma a kollégákkal.
Ebédre meghívtak. All you can eat étterem. Jeeeeeeeeeee. "I'm lovin' it" ok az más, de nagyon jó volt. Még mindig nem csípem a tengeri herkentyűket. Ettem sertés ropogós zsírt... töpörtyű félét. Nem jött be. Maradtam a kebabnál és a sasliknál. Utána jó presszókávé.
Az irodában légkondi, hálistennek nem erősen. Ma esett is, meg dörgött is, de kb 20 percig tartott. Utána szép idő. Én vagyok az egyetlen, aki izzad. Mások pulcsiban, kabátban. én megy egy ingben izzadok. Sajnos elegánsan kell járnom, de nem kell nyakkendő.
Vettem a beosztottaknak (illetve hoztam és Edit kollégám is küldött két csomaggal) csokit. Csákálet ahogy ők mondják. És megvehetőek csokiért. Motivációs eszköz :) Ettek és figyelték a dumám.
Hazafelé én mondtam a taxisnak merre kell menni :) Csé az igazi manilai arc.
Este....... Ági igazi gulyáslevessel várt és gyümölcsrizzsel. A gulyásba csilipaprikát rakott, amit egészbe le is nyeltem......
Most pihi. Üdv nektek otthon. Hiányoztok, sokat gondolunk rátok.

1 megjegyzés: