2010. szeptember 14., kedd

Manila. 7. nap


Ma elég volt későn kelni. Na jó 7kor. Reggeli (nagyon jó a családdal kajázni) van egy ausztrál család a hotelben, akinél a feleség már kezdte felvenni Ágival a kapcsolatot.
Majd öltözés elegánsba és mentem melóba.
A környéken egy gyalogos lámpa van, az sem működik. Érdekes, mert Európában a gyalogost tisztelik. Itt rádudálnak az emberre a járdán. jelezni kell, hogy megállsz te .......... mert megyünk át.
Sokat dudálnak a kocsik. ma jöttem rá, hogy egymásnak jeleznek, hogy ne hogy a másik bejöjjön elé. Nincsenek nagyon felezővonalak, ezért is össze-vissza vannak. Nincs előzékenység. Nagyon jó sofőrök. :)
Ma csirkét kajáztam. Az étteremben nem volt kés, csak kanál és villa. Na azzal nehéz combot kajálni. Megkérdeztem, nem zavarta őket, szal kézzel toltam befelé. tetszett nekik.
Ma zorall voltam, segítettem egy probléma későbbi elkerülésében. Jól esett végre villantani.
Szórakoztattam a beosztottakat.
Majd este 8kor haza. itthon gulyásleves és banános palacsinta. Na, Ági tud, nagyon tud.
Most itthon kis-családdal. Szeretem Őket, nyugalom szigete az otthon.
Jaaa. Csütörtök, pénteken visznek kecót nézni. Drukkoljatok, hogy a legjobbat megtaláljuk. Az imádkozós barátaink imádkozzanak értük. Aki ateista, csak drukkoljon ;)

3 megjegyzés:

  1. Szia Csaba!

    A kevésbé beavatottak nevében kérdezem, hogy mit dolgozol ott a nagy távolban?

    Üdv, Bob
    Makovei Róbert
    http://wisenvst.com

    VálaszTörlés
  2. szia Bob
    a cég, ahol melózok kiküldött, illetve elfogadtam egy felkérést egy munkára.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Igen, ezt így vágtam a kontextusból, de azt lehet tudni, hogy milyen jellegű a meló?

    Üdv, Bob

    VálaszTörlés