2011. február 5., szombat

Heti téma, meg a gyerekkori álmok



kemény hét volt. valahogy a melót túl komolyan vettem. tartottam szüneteket, imádkoztam, meg hívtam asszonypajtást. jó néha csak nézni ki a fejből. nem kell azonnal a melóba őrülni, ki kell kapcsolni.



voltak a héten fura dolgok.
egyik nap vacsiszünetben sétáltam a kajáldába és ment előttem két csaj. egyik igazgatta haját kb 1 másodpercenként. feszülős farmer rövidnadrág, feszülős trikó, 1 tonna smink. szépen pislogott, majdnem elrepült a szempilla mozgástól. igen, csak ádámcsutka, karakteres arc, férfias csajhangot utánzó beszéd.... nem tudom megszokni. oldschool hetero vagyok.

Ágikám megfázott. ME barátnőjétől kapott ötlet után 2 szem krumplit megfőzött vízben, majd a forró vizzel inhalált. kajak segített, fújta az orrát és kapott levegőt.

nem tudom nektek volt e olyan dolog, ami felnőtt fejjel vicces már, de gyerekkorban imádtad csinálni? nekem volt és van. röhögtek is rajtam. Maoam cukor. csomag kibont és egyszerre enni 5-6 darabot. hehe


ugye 5 gyerkőcös családból származom és nem voltunk kőgazdagok, így étkezéseknél nem lehetett mindenből annyit szedni, amennyit akartam. megfogadtam a következőket és tartom is, mióta saját családom van: rakott krumplira tejföl, spagettire sajt, rántott sajthoz tartár, amennyit csak akarok. jejeje

írtam zenéket, majd mutatom, ha kész az új weboldalam.

utálom az összes nagy boltot, mert van sok képregényes póló, meg star wars is, tudjátok az eredeti plakátos változat. dagi változatban nincs. lehet magamat kéne utálni és fogyni ? (hm)

josh superman mániás lett. képregény, rajzfilm, smalville. várja mikor tud majd repülni, meg örült, amikor bejött a röntgen látás. én ugye nézem a clone warst. aszongya nekem. az gagyi, mert nem valóságos..... mondom és a smalwille?......... csöndben maradt. várjuk a következő filmeket a moziba: skyline, I am number 4 és a battle: los angeles. csekkeljétek a trailereket.

na béke. most neki láttam zenélni. hiányoztok.... ja!!! nem is mondtam, izgultam a magyar kézisekkel az EBn. megint királyok voltuk. hibákkal, de büszke vagyok rájuk. hajrá magyarok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése