2011. február 27., vasárnap

újabb hét telt el.
meló sok volt, de ez már csak ilyen. küzdeni kell.
nem tudom ti hogy vagytok, de nekem, nekünk Ágival mindenért meg kellett küzdeni. nem jöttek a dolgok könnyen. ezért értékelünk mindent, amink van. semmit nem sz@..unk le, a legkisebb ajándékra is emlékszünk. mindenünk, amink van, ahhoz tartozik egy emlék. kajak ilyen szentimentálisan hangzik, de így van.

Josh képregény fan lett. a nagypofájú flash az egyik kedvenc. Ágival nézik a Smallvillet. kedvenc jelenet az, amikor Josh megszólal: "minek romantikázik meg szenved a csávó, mikor repül már?" nézi, mert fan. mint nekem a clone wars mese. tudnom kell, látnom kell :) mostani részek furák voltak, de ez van.

van egy új kolléga a csapatomban. japánul tanul és kendozik. (kendo a kard útja) tisztelek minden sportot. nekem ez mindig az volt, hogy páncélban, tésztaszűrővel a fejen, csávók üvöltenek, mielőtt jól fejbe vágnak egy bottal. utána nézve ez is fegyelem és művészet. ideje utánanéznem a pelenkás arcoknak is, akik sokat esznek és alszanak, meg egymást tolják le a szőnyegről..............


ma sütök, főzök. fish and chips...... családi kedvenc.

ha jól megy, este mozi. ez: josh bírja a "helló idegen vagyok, de nem mondhatom el, áram van a kezemben, meg képességem. szeretem a szőke földi csajokat. mindig rivalizálok a focista állatokkal, meg jönnek földönkívüli ellenségeim és harcolok, mint az atomállat. a film végét nyitva hagyom, hátha lesz folytatás"
meglátjuk.............

ja. múlthéten beparáztam. gépem nem indult. sehogy. írták haverok, tápegység gáz. vettünk bele egy olyat, hogy egy űrhajót is lehűt. (nyugi otthoni ár fele) azzal sem ment............. kábel hiba. hoppá!!! tanulság? néha a legegyszerűbb megoldás, a megoldás. mindegy. a gépem halk és megy. zenéim biztonságban.

üdv mindenkinek otthon. hiányoztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése