2011. január 16., vasárnap

Újabb hét

a héten dumáltam egy kollégámmal, hogy december 25-26-n miért vannak zárva otthon a plázák, boltok (mivel itt nyitva vannak, hogy vásároljanak a népek, mert van zseton), mondom, mert mindenki családozik. "és hol esznek?" mondom otthon. "ja"

josh falja az angol nyelvű könyveket. 1 hónap alatt 4 kötet. bementünk egy könyvesboltba az 5. kötetért. nem volt, de felhívtak egy másik boltot, félretették. de nem jött össze. ott nem is hallottak ilyen hívásról. felmentünk 4 emeletet és megvettük konkurenciánál. josh kérdezte " apa, odamenjünk a másikhoz és mutassuk, hogy hehe kaptunk máshol?" mondom: inkább ne, mert nincs értelme. (nekem is jól esett volna, de jóra nevelem josht)

joshnak meg van a suli, amit választottuk. ahogy korábban mondtam keresztény ismerősöktől imát, ateista barátoktól szurkolást kérünk.

aranyos a josh, de kajak. ágival itthon több órát angolul beszélnek. én nem szállok be, mert nekem 12 óra angol után, kell a magyar nyelv.

ja. haverjaim kabátot húztak, mert hideg volt a héten. 24 fok. kajak fáztam :) áginak még mindig fura, hogy ingben jövök haza. semmi kabát, sár az ajtóban. hehe, nem tud leszidni. najó, akad más.

kaptunk csemege uborkát. ezen otthon röhögnétek, de itt csak a mekis hambiban van. nem része az étkezési szokásoknak. jövő héten nagyim féle brassói lesz, krumplival. kell még cékla. ja, és kaptunk őszibarackot is konzervben, mert van egy családi kedvencünk. sima csirkemell sóval és lisztben megforgatva, minimál olajon kisütve. na ahhoz. oké-oké vannak itt is jó kaják az aprított-sült malacfejen kívül is, de kell a hazai. sorry.

a hétvégén sokat zenéltem. kb 5 zenét, mert lesznek meglepetések. készül az új honlapom. hajrá Deniz, iparkodj..... :)

majd nemsokára jelentkezem, addig is hiányoztok és a gyönyörű országunk is.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése