2011. január 9., vasárnap

Első hetünk 2011-ben

tanultam pár szót már, persze mindenki tanul. salamat = köszönöm stb. de érdekes, mert az ezt követő két szavam a gutom= éhes, busog= teli. persze tuti rasszisták me kövér vagyok és fehér :) de kajak ezt tanították nekem.
az első teljes mondatom: "ngayon busog ako". "most teli vagyok". nem az, hogy: "szia az én nevem Csaba". vagy "nice to meet you".
nem. ez kb olyan vicces, mint amikor meló helyen sokan ugye a konyhában láttak csak és mondták : "megint eszel?"

ma beszélgettem az itteni jogsi feltételekről, mert Joshra gondoltam. na most a helyzet:
a jogsit ki kell váltani csak. 2000 peso, kb 10000 forint
van egy amolyan KRESZ teszt, ami egy írásbeli vizsga, de a a 2000 pesóban benne van a kis laza csúszópénz, hogy megvedd a válaszokat.
nincs rutinpálya, nincs műszaki, a teszt után nálad a jogsi.
szóval mehetsz is................... mondom hűha, akkor hogy tanulnak vezetni? lehet különórákat venni.
elég laza

azt nem is meséltem, hogy szilveszterkor volt tűzijáték (hogy Siska szavaival éljek :)) a telepen, ahol lakunk. sztereóban!! két házról egyszerre. mindenki nézte, mint egy jó mozgalmas teniszmeccset.
10 perc, de olyan hogy besza-behu. egy épülő házban kivilágították a szobákat és távolról olvasható volt : 2011.

Josh elkezdett gyakorolni itthon. nem, nem a robotozást, hanem a fejen-pörit. de mé azt? remélem nem fog törni-zúzni.

hiányoztok. béke

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszett amit írtál. én régóta tervezem hogy kiszeretnék menni Fülöp-szigetekre :) kérlek ebben segítenél , mit merre és hogyan ?? Köszönettel Sz. Boglárka !! :)

    VálaszTörlés