2010. október 30., szombat

Halloween meg Valentin nap stb













megmondom őszintén nem csípem a fenti ünnepeket. valahogy nem érzem őket magamhoz közelinek, meg inkább egy jó farsang, vagy locsolkodós húsvét. namindegy. volt a cégnél halloween pary. sok gyerek jött. ettek meg rohangáltak, meg üvöltöttek. meló közben konferencia hívás közben jöttek és adtam nekik édességet. halloween vicces, csak az a horroros téma nekem nem fekszik.
cégnél a téma a "plants vs zombies" játék volt. sorry én nem játszottam vele, de nem is fogok.

hatalmas és tartalmas dal is van.

ráadásul uuuu ne edd meg az agyam..................

csináltam pár képet a cégnél történtekről. sorry fényképezős téma, de a baba batman mindent visz. ja! a kollégáim nem transzvesztiták, csak jól játszották a szerepet és ne kérdezzétek mi köze a halloweennek a parókás, "csajnak nézek ki dologhoz.............


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése