2011. május 29., vasárnap


az elmúlt 7-10 napban volt jó is, rossz is.

rossz:
1. esik, mint a paraszt. itt a térségben a Chedeng tájfun. zuhogott minden nap. keddeb úgy eláztam, hogy Ági hozott csereruhát. tudjátok, mint amikor oviban bepisiltünk. vagy bölcsöde? vagy gimi? ja az nem.
az utakon víz. félóra alatt 25-30 cm. zorall. majd páratartalom. majdnem úszunk a levegőben.

2. kiakadtam. micsoda világ?
ülnek rajta, ugrálnak rajta és a kerekek miatt megy a paci

3. kiskutyákat beöltöztetik lady gagának. nekem sok. szegényen látszik, hogy öngyilkos lenne legszívesebben.

jó:
1. beszéltem nagyimmal. jól vannak hála Istennek.

2. josh, ági angolt tanul ismét és jól megy nekik. josh 80% feletti teszteket ír. büszke vagyok rá.

3. megnéztük a kungfu panda 2-t. nagyon bejött. laza, semmi erőltetett, jó poénok. ja vicces, jean-claude van damme a krokodil hangja.


4. ez atom jó volt


5. elég gyorsan tudtam követni a barca-mu döntőt. a gólokat is kb 10-15 perc múlva töltötték fel. jó meccs volt

6. ők meg 3.-ok lettek


hiányoztok. csákesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése