2010. október 25., hétfő

Nem értem (pár fura dolog)

itt létem alatt találkoztam fura dolgokkal, ami szerintem sima dolog, hiszen jó messze vagyok az otthonomtól egy másik kultúrában. néhány téma, ami ok, őszintén szólva fura
0. miért mennek a japán turisták olyan helyre, ami arról emlékezik meg, hogy a japánok lemészároltak 600 filipinót. ok ott vannak, de célba dobnak egyik ketrecnél és hangosan örülnek, ha célba találnak
1. ma volt itt helyközi választás, onnan lehet tudni, hogy néhány kollégának tintás volt egyik úja. hogy miért? megjelölték őket, hogy máshol ne szavazhassanak
2. már második filipinót láttam náci pólóban. horogkeresztes pólóban, másik Hitleres pólóban
nekik küldöm a képet:

3. a lányok szépek, szőrtelen a kezük, lábuk, miért van sokuknak pelyhedző bajuszuk? oké Joshnak van, mert nem akar borotválkozni. de könyörgöm!
4. miért vezetnek az emberek két sávos úton, a felező vonalon, tehát középen? a mobillal, hangos zenével, körmöt festő plázacicával még ok. (najó tipikus és vicces)
5. ja. majd elfelejtem. hogy lett Megiből Juan. a tájfun? persze ez csak erőltetett vicc a végére, mert Megi csak hangzásában csaj név............
most ennyi az élet fejtegetése. illetve, hogy él mindent túl Jack Bauer? 24 kérdésem lenne hozzá....

1 megjegyzés: